Klantenservice
Klantenservice
1 Bestellen en bezorgen
1.1 Verzenden jullie ook onder rembours?
Wij verzenden niet onder rembours.
 
1.2 Hoe maak ik een account aan?
Bij het plaatsen van uw eerste bestelling krijgt u van ons automatisch de gegevens van uw nieuwe account toegezonden. In deze e-mail staan uw klantnummer en wachtwoord om in te loggen op onze website. U hoeft zich niet vooraf te registreren op onze website om een bestelling te plaatsen.
1.3 Waar levert lampenkappen-webwinkel.nl
Wij leveren onze producten alleen in Nederland en België.
 
1.4 Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden de bestelling als pakket via Postnl. Postnl is een snelle en betrouwbare logistieke dienstverlening. Zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je een e-mail ter bevestiging. Per bestelling betaal je € 10,- voor verpakking-, verzend– en portokosten ongeacht de hoeveelheid, het formaat of gewicht van de bestelling. Bij een bedrag van € 75,= incl. BTW zijn de verzendkosten in Nederland gratis

De genoemde verzendkosten gelden alleen voor bezorging binnen Nederland. 
 
2 Betalen
2.1 Kan ik de produkten ook afhalen?
U kunt de bestelde produkten ook bij ons afhalen. U kunt dit bij het bestellen aangeven, nadat wij uw bestelling hebben verwerkt en klaargezet krijg u van ons bericht. U kunt ons daarna mailen of bellen voor het maken van een afspraak. Let op: enkel mogelijk op afspraak (verzend uw verzoek via info@lampenkappen-webwinkel.nl nadat u heeft besteld of geef het aan bij uw bestelling).
2.2 Op welke manier kan ik betalen?
Algemeen
U kiest zelf een van de volgende eenvoudige betaalmethoden tijdens de bestelprocedure van onze shop.

1. iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde betaalomgeving op internet, met de specifieke beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. iDEAL werkt alleen voor klanten met een Nederlandse bankrekening.

2. Bankoverschrijving
Heeft u geen creditcard of bankrekening die geschikt is voor iDEAL, dan kunt u ook via een bankoverschrijving betalen. Maak het totaalbedrag van uw factuur over op de bankrekening van Delicious Interiors, onder vermelding van het ordernummer. Zodra uw betaling binnen is, nemen wij uw order in behandeling. 

3 Overige vragen

3.1 Is de kleur van het artikel precies zoals op de foto?
Het kan zijn dat de kleur op de foto enigszins afwijkt van de originele kleur van het artikel. Dit is mogelijk omdat iedereen een andere kleurinstelling heeft op zijn of haar pc.

Als je twijfelt stuur dan s.v.p. een bericht aan ons en wij zullen contact met u opnemen.
3.2 Waarom moet ik mijn telefoonnummer aangeven bij mijn bestelling?
Het kan gebeuren dat wij je bestelling niet via e-mail kunnen bevestigen (als het door jou ingevulde e-mailadres door een typfout bijvoorbeeld niet klopt). Wij nemen dan telefonisch contact met je op om je de juiste gegevens te vragen.

Daarnaast houden wij van duidelijke communicatie. Mocht er iets mis zijn met de bestelling of anderzinds dan bellen wij.
3.3 Wat te doen bij een klacht?
Wij doen er alles aan om een uitstekend product te leveren. Mocht een artikel desondanks niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je dit binnen 7 dagen na ontvangst van de bestelling aan ons melden. 

Dit kan bij voorkeur middels het aanmaken van een ticket in je account. Wij nemen dan indien mogelijk binnen 24 uur contact met je op.

Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met je oplossen. Teneinde de afhandeling van je klacht soepel te laten verlopen, verzoeken wij je onze aanwijzingen strikt op te volgen. De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor rekening van de klant. Deze kosten zullen gecrediteerd worden indien de klacht gegrond verklaard wordt.

4 Retouren

4.1 Hoe kan ik het product retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van
reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product
retour te sturen. U krijg t dan het volledige order bedrag inclusief
verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel
zijn voor eigen rekening. Uitgezonderd de lampenkappen, deze worden na bestelling op maat gemaakt. Hiermee vallen de producten onder de uitzondering voor maatwerk en is retourneren niet mogelijk. Uw bestelling is daarmee na betaling definitief. Annuleren van uw bestelling is enkel mogelijk in overleg Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht,
zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze
mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd
worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via
info@lampenkappen-webwinkel.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag
binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten."
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons
opnemen via info@lampenkappen-webwinkel.nl. Dat kan via het online ticketsysteem op onze website of door een brief te schrijven naar: 

De lampenkappen-webwinkel.nl
Heeswijk 159 unit C
3417 GP Montfoort

Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd. Voor een snelle afhandeling van uw klacht dient u een kopie van de factuur mee te sturen en de reden van de retourzending te vermelden.  Bij een mogelijke klacht  over een product zullen wij uiteraard zorg te dragen voor een correcte en snelle afhandeling.
Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »